אפשרות חדשה ומגניבה ביותר נפתחה לאחרונה במנהל המודעות של פייסבוק:
יצירת קהל מותאם אישית על פי משתמשים שהיו מעורבים בדף העסקי שלנו! איך יוצרים את הקהל וכיצד משתמשים בו בתבונה?

מסננים ביצירת הקהל

זהו בעצם שדרוג משמעותי למערכת הקהלים של פייסבוק שמתפתחת בתקופה האחרונה לכיוונים חדשים. באפשרויות הקהלים השונות נוכל לסנן את המעורבות בפרסום על פי כל סוג של מעורבות (משתמשים שביקרו בדף שלנו, משתמשים שיצרו אינטראקציה מסוימת עם הדף שלנו, משתמשים שהקליקו על הכפתור "הנעה לפעולה" בדף, משתמשים ששלחו לנו הודעה ומשתמשים ששמרו את הדף העסקי שלנו או כל פוסט מסוים שיצרנו).

audince-faecbook-facetech-1

יצירת טווחי זמנים

בבחירת הקהל החדש שלנו נוכל גם להגדיר את טווח הזמנים אליו נרצה להתייחס ביחס למשתמשים שהיו מעורבים בדף שלנו. לדוגמה נוכל לקבוע כי אנחנו רוצים ליצור קהל מותאם אישית על פי משתמשים שהיו מעורבים רק מה-30 יום האחרונים בדף שלנו. במקביל נוכל גם ליצור קהל מעורב מכל השנה האחרונה (365 ימים) ולהתאים את הפרסום שלנו לכל קהל בנפרד.

audince-faecbook-facetech-2

 

מחפשים צוות מומחה לניהול פעילות שיווק עסקים בפייסבוק? צרו קשר עוד היום