לכל עסק יש סיפור לספר. בין אם אתה מושבניק, יצרנית, יזם או כמעט כל סוג של עסק, יש סיפור על מה שאתה עושה ואיך אתה עושה את זה. בעוד אינסטגרם אולי ידועה כפלטפורמה מושלמת בתחום האוכל והאופנה לדוגמה, כדי להעצים את תחום שיווק עסקים באינסטגרם (שכמובן שייכת לפייסבוק), באפליקציה עושים את הכל עבור עסקים מכל הצורות והגדלים על מנת שגם הם יוכלו לחלוק את סיפור הראייה שלהם עם קהלים עוסקים מכל הסוגים.

מעבר לפרופיל עסקי

  1. היכנסו לחשבון האינסטגרם שלך, לחץ על אייקון האפשרויות ובחר באפשרות "החלף לפרופיל עסקי".
  2. במסך הבא ניתן לחבר את דף הפייסבוק ששייך לעסק שלכם לחשבון האינסטגרם שלכם.
  3. במסך האחרון "הגדרות חשבון עסק" תוכלו להגדיר את כל הפרטים הבסיסיים על העסק שלכם.

נתוני שימוש

בדומה לפייסבוק, גם באינסטגרם שהשיקה את האפשרות לפתוח פרופיל עסקי לאחרונה ניתן יהיה לצפות בכל נתוני השימוש בפרופיל שלכם ולנתח את כל פעילות העוקבים אחריכם. נתוני חשיפה, מעורבות בפרסום ועוד נתונים שיעמדו לצידו של אותו פרופיל עסקי לטובת ניתוח מוצלח של הפעילות

קידום העסק שלך

גם במקרה זה, בדומה לפייסבוק דרך הפרופיל העסקי שלכם תוכלו לקדם את הפעילות שלכם באינסטגרם גם בעזרת שיווק אורגני וגם בעזרת שיווק ממומן.

הפניה למקור