תהיו מאורגנים יותר

שנה חדשה מביאה איתה סדר חדש. עברו על כל החומרים שלכם כולל מנהל המשימות שלכם, מערכת CRM לניהול לקוחות, תיבת הדואר הנכנס הראשית של החברה וכל האמצעים שאיתם אתם עובדים בשוטף, נקו את הכל וסדרו את הכל על פי תיקיות וקבצים מסודרים. וודאו כי ביצעתם את כל המשימות שנותרו לכם עוד לשנת 2016 וכי אתם לא תקועים מאחור. זה גם בדיוק הזמן לנקות את כל הקבצים שאתם כבר לא משתמשים בהם ולשלוח לגיבוי את הכל.

קידום וידאו

אל תפחדו לנסות ולשנות את האסטרטגיה השיווקית שלכם משנת 2016. אחד המרכיבים המשפיעים ביותר בשנה האחרונה (כשליש מכל הפעילות השיווקית אונליין) מוקדשת לצפייה בוידאו כאשר פייסבוק (ומתוכה יוצא גם כמובן אינסטגרם) דוחפת ע"י האלגוריתם שלה תכני וידאו (מכל הסוגים). סוגי וידאו שתוכלו להתנסות בהם בשנת 2017:

  1. שידורי LIVE
  2. מודעות VIDEO
  3. סרטוני 360°

רענון אסטרטגיה שיווקית

בצע ניתוח מקסימלי לכל הפוסטים שהעלתם בשנת 2016 (בעזרת ניתוח הנתונים בניהול עמוד עסקי) וכתבו לעצמכם מסקנות על מנת ללמוד איזה סוגים של פוסטים עבדו עבורכם הכי טוב (פוסט לינק? וידאו? טקסט בלבד?). עברו על תיבת ההודעות בדואר הנכנס של העמוד העסקי שלכם ונסו לראות אם אתם מזהים דפוסים חוזרים על עצמם אצל לקוחות/מתעניינים בעסק שלכם. הנושא יעזור לכם ללמוד את קהל היעד שלכם בצורה יותר טובה ויאפשר לכם גם לקבוע מערכת הודעות אוטומטיות שתתאים לקהל שלכם.

בדקו האם יצרתם מספיק תוכן מעניין בשנה האחרונה, האם הצלחתם להגדיל את מעורבות הפעילות בדף בשנה האחרונה והאם הצלחתם לעמוד ביעדים השנתיים שלכם. האם התכנים שאתם מעלים הם תכנים שתורמים לקהל שעוקב אחריכם בדף (הרי בינינו הם לא עקבו אחריכם בדף כדי לקבל פרסומות כל הזמן). במקום להתמקד במכירות נטו, ספרו את הסיפור שלכם בדרך מעניינת ויצירתית!

ביקורות/המלצות

אם עד היום לא שמתם דגש מספיק חזק על הנושא, הרי שביקורות והמלצות מצד לקוחות שעבדו איתכם או רכשו ממכם שירות/מוצר כלשהו הן תוספת מעולה לפעילות של הדף. גולשים אחרים שיכנסו לדף שלכם ישמחו לראות גולשים אחרים ממליצים ומספרים על החוויה שלהם בשיתוף פעולה שלהם איתכם

מחפשים כלים מתקדמים לשיווק העסק שלכם בפייסבוק? באינסטגרם?
לקבלת חבילת שיווק עסקים באינטרנט לחץ כאן